Thursday, January 24, 2008

Snowy / 雪の日






















It was heavy snow today. I think it snowed about 30cm.
Driving on the snowed road is very dangerous and I think the road will be Ice Bahn tomorrow.
I wish it would be Saturday tomorrow.
If it's so, I can rest.
I don't wanna go to work.
I took these photos from my car.
I hope that you could understand how much it snowed...
Parking area of my office, was self-service.
That is to say, when I parked my car, I had to remove snow the next place for another colleagues.
It was very trouble, but I think it was funny idea :D


今日はすごい雪でした。たぶん30センチくらい積もったんじゃなかろうか…
雪道の運転はとっても危険です。
そして明日はおそらくアイスバーンになってるんだろうなぁ。
明日が土曜日だったらいいのに。。。と思う今日このごろ。
そうすれば明日休めるのになぁ。
行きたくないよー仕事。
2枚の写真は私の車から撮りました。
積もり具合、ご理解いただけるといいのですが…。

会社の駐車場はセルフの雪かきとなっておりました。
つまり、自分の車を止めたら、隣一台分の雪かきをするってこと。
何か、面倒だったけど、でも良い考えだと思いました♪







4 comments:

Darth Puma said...

Und in Köln ist es für die Jahreszeit viel zu warm.

Anonymous said...

GREAT - i´d love snow°°°°!!!!!!!!

chihiro said...

>darth puma
Ist es warm in Köln?? Gibt es Schnee in Köln??

>red arrow.
Hehe, it's heavy snow.
I like snow, but I'm very scare when there are snow on the road...

Darth Puma said...

@ Chihiro: Es gibt sehr selten Schnee in Köln. Und wenn, dann schmilzt er schnell wieder.
Zur Zeit ist es tagsüber um die 10 Grad.